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EX0-001はEX0-117の後継試験としてリリースされました。
EX0-001はITサービスマネジメントのベストプラクティスです。
EX0-001認定試験はITサービスの全てのプロセスを明確にし、可視化を行い管理可能な形にするものです。
勉強形態は独学ならば、PassexamのEX0-001問題集を使用してください。
弊社のEX0-001試験対策を使用してから、テキストが出題されました。
お客様が購入した場合、「カートに入れる」をクリックしてから、システムから自動に3割引になります。
PassexamのEX0-001勉強資料はPDFとソフト版を提供します。
PDF版 いつでも、携帯電話、コンピュータ、タブレットPCで勉強してもいいです。
ソフト版は真実のEX0-001試験環境と同じです。受験者のために、試験環境を適応することができます。
EX0-001試験概要:
受験科目:EX0-001
試験名称:ITIL Foundation (syllabus 2011) 
対応資格:ITサービスマネジメント
合格点 : 65%
問題数 : 40
出題形式 : 単一選択
試験時間 : 603
EX0-001出題範囲:
1 Service Management as a practic
2 The Service Lifecycle
3 Generic concepts and definitions
4 Key Principles and Models
5 Major Processes
6 Minor Processes
7 Functions
8 Roles
PassexamのITサービスマネジメント資格EX0-001問題集は解説がしっかりしており、解説を読み進めれば理解していくことができます。
弊社のITサービスマネジメント資格EX0-001参考書を全て金にすれば合格できると思います。
弊社のITサービスマネジメント資格EX0-001(ITIL Foundation (syllabus 2011) )受験対策を勉強したら、1回だけ問題を解きました。
最新のITサービスマネジメント資格EX0-001問題を解いて答えを覚えているだけでは、実際の試験で間違えてしまうかもしれないので、用語の意味そのものやプロセスの関連性などをしっかり理解する必要がある。
最新のITサービスマネジメント資格EX0-001試験資料で常時90%以上取れるようになるまで繰り返す。
EX0-001無料サンプルをダウンロードして購入前のご試用ください。
1.Which role is responsible for carrying out the activities of a process?
A. Process owner
B. Change manager
C. Service manager
D. Process practitioner
Answer: D
2.Which process or function is responsible for monitoring activities and events in the IT infrastructure?
A. Service level management
B. IT operations management
C. Capacity management
D. Incident management
Answer: B
3.Which of the following options is a hierarchy that is used in knowledge management?
A. Wisdom - Information - Data - Knowledge
B. Data - Information - Knowledge - Wisdom
C. Knowledge - Wisdom - Information - Data
D. Information - Data - Knowledge - Wisdom
Answer: B
4.At which stage of the service lifecycle should the processes necessary to operate a new service be
defined?
A. Service design: Design the processes
B. Service strategy: Develop the offerings
C. Service transition: Plan and prepare for deployment
D. Service operation: IT operations management
Answer: A
5.Why are public frameworks, such as 1TIL, attractive when compared to proprietary knowledge?
A. Proprietary knowledge may be difficult to adopt, replicate or transfer since it is often undocumented
B. Public frameworks are always cheaper to adopt
C. Public frameworks are prescriptive and tell you exactly what to do
D. Proprietary knowledge has been tested in a wide range of environments
Answer: A
6.Which of the following is an objective of business relationship management?
A. To identify patterns of business activity
B. To ensure high levels of customer satisfaction
C. To secure funding to manage the provision of services
D. To ensure strategic plans for IT services exist
Answer: B
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