1Z0-349の難易度とは初心者向けの試験です。
1Z0-349を受験する場合、PassexamのOracle Marketing Cloud資格1Z0-349問題集は必ず完璧にしておくことが重要になります。
PassexamのOracle Marketing Cloud資格1Z0-349参考書を一通り学習した後、試験に合格することができます。
弊社のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349学習材料を勉強すれば、試験の直前まで、電車の中等で暗記して答えられる知識を問う問題を覚えて、試験に合格できます。
弊社のOracle Marketing Cloud資格
1Z0-349試験資料がカバーする範囲から出題されます。
最新のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349試験対策をしっかり勉強しておけば、類似問題が多数と聞いていたのです。
Oracle Marketing Cloud資格1Z0-349受験体験記には、下記のとおりです
Passexamの問題集を繰り返し勉強すればよいと思います。
試験の難易度はPassexamの問題と同じレベルなので、問題なく合格できると思います。
試験番号: 1Z0-349
試験名: Oracle Eloqua Marketing Cloud Service 2017 Implementation Essentials
試験時間:120 分
このほか、試験受験時には受験契約の同意やアンケートのための時間(15~30分以内)が必要です。
出題数: 70 問
合格ライン:70%
Beta exam scores will be available in CertView approximately 11/24/2016.
合格ラインポリシー
追加情報:不正行為に関するポリシー
再受験について
出題形式:選択問題
受験料(税抜き): 26600 円
高得点で合格したいなら、もう少し時間をかけて弊社のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349試験材料を読んでおいたら確実だと思います。
弊社のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349試験対策だけがっつり1週間かけて勉強すれば受かると思います。
弊社のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349参考書は実際の試験には役立つ知識があります。
1Z0-349試験の出題範囲には、以下のトピックが含まれます
初期設定
CRM 統合
自動化: リード?スコアリングとデータ?ツール
サードパーティ?システムとの統合
Eloqua 製品の拡張
システム管理
高度な編集とフォーム管理
カスタム?オブジェクト
Web プロファイリング
登録管理
弊社のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349参考書は学習には役立ちますが、90%以上を得点できるようになれば、受験して良いと思います。
弊社のOracle Marketing Cloud資格1Z0-349受験対策は一通りの勉強が出来るテキストを勉強した方が理解が早いと思います。
もし、不合格の場合、大量の時間とお金をかかります。だから、いい1Z0-349問題集の使用は不可欠です。
1.You notice that one of the required email groups is not showing up on the subscription management
page.
What is causing this?
A. The “Include this Email group on the Subscription Management page” check box must be selected.
B. The email group has not been activated.
C. A subscription confirmation page has not been configured.
D. The email group title contains special characters.
Answer: C
Explanation:http://docs.oracle.com/cloud/latest/marketingcs_gs/OMCAA/Help/EmailGroups/Tasks/Editing
TheSubscriptionManagementPage.htm
2.Which four additional Contact fields must you create in Eloqua to allow for the integration multiple
CRMs?
A. CRM Email Opt Out
B. CRM Lead ID
C. Email Address
D. CRM Company
E. CRM Contact ID
F. CRM Account ID
Answer: B,C,E,F
3.While testing your client’s Closed-Loop Reporting system, you notice that the report data Campaign
ROI is inaccurate. What are two reasons for this?
A. Many campaigns are missing Actual Cost on the Campaign.
B. The Campaign association is being associated through all Contacts on the Opportunity.
C. The Campaign association is being associated through only the Primary Contact on the Opportunity.
D. Some Opportunities are missing Amount.
E. The client has chosen the Influenced attribution model.
Answer: B,E
4.You are a Customer Administrator. You create a new campaign and want to restrict who is able to edit,
delete, and activate the campaign.
What should you do after saving the campaign?
A. By default, only the creator of the asset has full access and no further action is required.
B. From the campaign, edit access from the Permissions menu option.
C. From the campaign, edit access from the Settings menu option.
D. From the Setup> users area, edit access to Asset Creation in Security Group Overview.
Answer: D
Explanation:http://docs.oracle.com/cloud/latest/marketingcs_gs/OMCAA/Help/SecurityGroups/DefaultAs
setPermissions.htm
PR